Γιορτή 25ης Μαρτίου

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η Ε’ τάξη του σχολείου μας τίμησε την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Μέσα από ποιήματα, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα, οι μαθητές μας ταξίδεψαν στην ιστορία, τιμώντας τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης και την αιώνια δίψα για ελευθερία. Η γιορτή ήταν μια ζωντανή υπενθύμιση της εθνικής μας ταυτότητας και της σημασίας […]

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για συμμετοχή στη δοκιμασία εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2025-2026

Αρχίζει από Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια). Η […]

Μια μαγική συνάντηση τέχνης και μουσικής στο Μέγαρο Μουσικής

Τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025, οι μαθητές της Δ1, Δ2 και Ε1 τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στο Μέγαρο Μουσικής, συμμετέχοντας στο διαδραστικό πρόγραμμα “Ακούω την εικόνα, βλέπω τη μουσική”. Στο πλαίσιο του προγράμματος, τα παιδιά εξερεύνησαν τη συναρπαστική σχέση μεταξύ εικαστικών και μουσικής, ανακαλύπτοντας πώς οι πίνακες […]

Πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας

 Από 6 Μαρτίου  – 14 Μαρτίου 2025, τα παιδιά του Δ1 με τη γυμνάστρια Φωτεινή Ιωαννίδου και τον γυμναστή Γρηγόρη Δάδινα έφτιαξαν αφίσες για τη ΦΙΛΙΑ, τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ και τη ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΒΙΑΣ. Τοποθετήθηκαν σε σημεία του σχολείου μας για να έχουν πρόσβαση ΟΛΟΙ. Η δράση αυτή είχε ξεκινήσει από την αρχή του Φεβρουαρίου. Στις […]

“Παίζω με ασφάλεια στο νερό”

Στις 7 Μαρτίου 2025 οι μαθητές της Β’, της Γ’ και της Δ’ τάξης του Σχολείου μας ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες κολύμβησης και για τη γενική ασφάλεια στο νερό, όπως η θάλασσα και το κολυμβητήριο και τα θαλάσσια σπορ καθώς ο πνιγμός είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου από ατύχημα σε παιδιά (από τη […]